در انتخاب نقشها وسواس دارم/ به خاطر ارادت به امام حسین(ع) در سریال هاتف بازی کردم
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۱۷۷۸
خبرگزاری میزان- کیفیت فیلمنامه و فضای حاکم بر کار از مواردی است که این روزها وجود دارد اما من به جهت احتیاط شغلی که از ابتدا در انتخاب هایم داشتم و هنوز نیز دارم این گزیده کاری و امنیت فعلی برایم رقم خورده است.
رزیتا غفاری بازیگر سریال "هاتف" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره دلیل استقبال از این مجموعه تلویزیونی گفت: در ایام محرم قرار داریم و سریال های مناسبتی همواره تا 90 درصد مورد استقبال مخاطب است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وی در خصوص دلیل حضورش در مجموعه هاتف اظهار کرد: پیشنهاد کار به من داده شد و من نیز بنا به خواسته تهیه کننده این نقش را پذیرفتم. البته یکی از مهم ترین دلایلی که در هاتف بازی کردم این بود که این سریال مناسبتی بود و با توجه به ایام محرم و ارادتی که همه ما به حضرت امام حسین (ع) داریم برای ایفای نقش در این اثر سخت گیری نکردم.
غفاری درباره ماجراهایی که در قسمت های بعدی سریال "هاتف" رخ می دهد بیان کرد: ترجیح می دهم برای غافلگیری مخاطب راجع به ماجراهایی که در قسمت های آینده اتفاق می افتد حرفی نزنم.
وی در خصوص گزیده کاریاش تصریح کرد: دلیل گزیده کاریام وسواس های خودم در انتخاب فیلمنامه و نقش هاست. کیفیت فیلمنامه بسیار بد شده و فضای برخی کارها در عرصه هنر مسموم است اما من به دلیل این موارد کم کار نیستم بلکه به جهت احتیاط شغلی که از ابتدا در انتخاب هایم داشتم و هنوز نیز دارم این گزیده کاری و امنیت فعلی برایم رقم خورده است.
بازیگر "شب آفتابی" درباره کم کاری اش در سینما نیز گفت: پیشنهاد کار سینمایی ندارم و اگر پیشنهاداتی شده مربوط به دو سال اخیر بود اما چشمگیر نبودند به همین خاطر قبول نکردم.
غفاری در خصوص پیشرفت آثار تلویزیونی بیان کرد: تلویزیون نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و شاهد فیلمنامه های بهتری هستیم در این میان دو تا سه پیشنهاد نیز به من شده که در حال بازی در یکی از آن ها به نام "کهنه سرباز" هستم و همینطور سریال تلویزیونی "بازی نقاب ها" را پس از کهنه سرباز دارم که به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیروس حسن پور ساخته خواهد شد و من نیز در این مجموعه مقابل آزیتا حاجیان بازی خواهم کرد.
غفاری خاطر نشان کرد: پیشنهادات دیگری هم دارم که در حال بررسی آن ها هستم.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری میزان
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،وی علاوه بر کتابهایی چون «سه گانه نیویورک»، فیلمنامه نویس «دود» وین وانگ و کارگردان فیلم «لولو روی پل» بود.
آستر با انتشار اولین کتابش با عنوان «اختراع انزوا» با تحسین منتقدان روبه رو شد.
نصرالله شیرینآبادی نوازنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
جایگاه او به عنوان یکی از برجستهترین نویسندگان آمریکایی با مجموعهای از سه داستان مرتبط با هم که به عنوان «سهگانه نیویورک» منتشر شد، تثبیت شد. این ۳ کتاب شامل «شهر شیشه ای» (۱۹۸۵)، «ارواح» (۱۹۸۶) و «اتاق قفل شده» (۱۹۸۶) هستند. کتابهای سهگانه برای پرداختن به پرسشهای اگزیستانسیال، با موضوع رمان پلیسی بازی میکنند.
جویس کارول اوتس، رماننویس، در سال ۲۰۱۰ نوشت، آستر برای «داستانهای پست مدرنیستی بسیار شیک و معماییاش که در آن راویها بندرت قابل اعتماد هستند و بستر داستان دایم در حال تغییر است، شناخته شد».
داستان های او اغلب با مضامین تصادف، شانس و سرنوشت بازی می کنند. بسیاری از قهرمانان او خود نویسنده هستند و مجموعه آثار او خودارجاعی است و شخصیتهایی از رمانهای اولیه دوباره در رمانهای بعدی ظاهر میشوند.
منتقد مایکل دیردا درباره آثار آستر مینویسد: از زمان «شهر شیشهای»، اولین جلد از سهگانهاش در نیویورک، آستر سبکی شفاف و اعترافی را به کمال رساند، سپس از آن برای نشان دادن قهرمانان سرگردان در دنیایی به ظاهر آشنا استفاده کرد که به تدریج با تهدیدهای مبهم و توهم احتمالی، مملو از ناراحتی فزاینده میشوند.
آستر خالق ۱۸ رمان بود که از این میان چندین عنوان به فیلم تبدیل شده اند که «موسیقی شانس» از آن جمله است.
او بعدها خودش فیلمنامههایی نوشت که با فیلمنامه «دود» (۱۹۹۵) با بازی هاروی کایتل، ویلیام هرت و جیانکارلو اسپوزیتو شروع شد. وی با این فیلمنامه جایزه معتبر ایندپندنت اسپرایت را برای بهترین فیلمنامه اول کسب کرد.
همکاری او با وانگ ادامه پیدا کرد و این دو به طور مشترک دنبالهای به نام «آبی در چهره» را کارگردانی کردند که دوباره کایتل و اسپوزیتو به همراه لو رید، میرا سوروینو و مدونا در آن بازی کردند. آستر در نوشتن فیلمنامه «مرکز جهان» اثر وانگ نیز نقش دارد.
سال ۱۹۹۸، آستر همراه کایتل، سوروینو و ریچارد ادسون فیلمنامه «لولو روی پل» را نوشت و کارگردانی کرد. او سال ۲۰۰۷ در فیلم «زندگی درونی مارتین فراست» با بازی دیوید تیولیس، ایرنه جاکوب و مایکل ایمپریولی بار دیگر همین وظیفه را انجام داد.
رمان «۴۳۲۱» آستر در سال ۲۰۱۷ در فهرست نهایی جایزه من بوکر قرار گرفت.
۲۲۰۵۷
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901648